BU BLOGDA ARA

6 Ağustos 2017 Pazar

Avon Natura Effects Nemlendirici Yüz Bakım Yağı // Tüm Cilt Tipleri


Merhaba!
Zeytin yağı kadar sevdiğim tek yağ, kuru yağ sanırım.Hani şu nereye sürerseniz oraya uyan yağlardan bahsediyorum.Sür saça parlasın, dök fondötene incelsin, sür yüzüne cildin dinlensin. Envai çeşit yağ denedim, en son da Yves Rocher'nin yağını almıştım kokusu durdukça ağırlaştığı için yazın kullanamıyorum onu.Bunu bahane edip ben de Avon Katoloğu kurcalarken gördüğüm Natura Effects Avon Natura Effects Nemlendirici Yüz Bakım Yağını aldım.


Bu yağı alırken çok beklenti içinde değildim açıkçası. En kötü bacak fondötenimi inceltmek için kullanırım diye düşünmüştüm.Ama ürün beni şaşırttı gerçekten. Damlalıklı cam şişesi hem kullanışlı hem de şık. Minik olması taşınabilirliğini kolaylaştırıyor. Kapağı da sıkı kapandığı için dökülme sorunu yaşatmayacaktır. Ambalaj
başarılı anlayacağınız. 

Gelelim ürünün kendine. Hafif bir kokusu ve hafif bir yapısı var bu yağın.Koku rahatsız etmeyen hatta güzel denebilecek bir koku. Ben bu tarz yağları gece kremlerime karıştırarak, ya da fotoğrafta gördüğünüz pişik kremlerine, fondötenlerime ya da makyaj bazıma damlatarak kullanıyorum.




Artık fondöten inceltmek için kullanmıyorum bu yağları.Çünkü yağla karışan fondöten süngerden arınmıyor. Süngerlerime yazık etmek istemiyorum.Pişik kremlerini ise gece yatarken cildime uyguluyorum.Pişik kremlerini diğer kremlerden ayıran özelliği içerdiği çinkodur.Çinko cildi yenileyici ve kızarıkları yatıştırıcı özelliğe sahiptir.Ama bu kremlerin tek sorunu çok yoğun olması.Cilde yedirmek ciddi sorun oluyor,ben de  pişik kreminin içine bu yağdan iki damla karıştırıyorum, krem cildime süper oturuyor. Ayrıca makyaj bazımın içine de karıştırıyorum. Cildim daha nemli olduğu için fondöten cildime çok güzel oturuyor. Bunun dışında yağın tek başına da etkisi de iyi.Tek başına bir kaç uygulama yaptım sadece, güzel nemlendiriyor ve kolay da emiliyor.Yağlı bir görüntü oluşturmuyor ama cilde canlılık veriyor. Kullandığım dönemde,ki aldığımdan beri her gün kullanıyorum, hiç bir alerjik reaksiyon ya da irritasyonla karşılaşmadım.En çok sivilce yapmasından korktum ama hiç sorun yaşamadım. 



Her türlü kullanmaktan keyif aldığım ve başarılı sonuçlar veren bir kuru yağ, Avon Natura Effects Yüz Bakım Yağı. Fiyatına göre gayet iyi iş çıkarıyor. Denenesi!

Sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)